Dlaczego warto wybrać ICAS Poland?

Na naszym rynku funkcjonuje kilkanaście firm oferujących elementy Programu Wsparcia Pracowników (EAP). W naszym mniemaniu wyjątkowość ICAS polega na tym, że posiadamy, całościową ofertę, która nie stanowi fragmentu lub dodatku do innej działalności. Sensem naszego istnienia jest dostarczanie Programu Wsparcia Pracowników (EAP) na najwyższym światowym poziomie.

  • ICAS Poland jest firmą zorientowaną na wartości: jakość, szacunek i zaangażowanie.
  • ICAS postrzega siebie jako firmę strategiczną w obszarze EAP, potrafiącą współbrzmieć z celami biznesowymi naszych partnerów.
  • Stosujemy te same standardy i całościowe podejście, bez względu na to, czy wspieramy jednego pracownika, średnią firmę czy międzynarodową korporację.
  • ICAS to synonim jakości. Koncentrujemy się na stwarzaniu i utrzymywaniu najwyższych standardów EAP.
  • Podstawą miarę naszej skuteczności stanowi satysfakcja klienta.
  • ICAS jest obecny tak na rynku lokalnym, jak i globalnym.
  • Nasze zaangażowanie we wsparcie pracowników odzwierciedla się także w trosce o środowisko.
  • Trwałe zmiany w firmach zaczynają się na szczeblu menedżerskim. ICAS wspiera menedżerów w promowaniu i realizowaniu zdrowego stosunku do życia i pracy

Pracownikom chcącym skorzystać z naszych usłu ułatwiamy zadanie oferując natychmiastowy dostęp telefoniczny. Kompetentni specjaliści pomagają w rozwiązywaniu problemów, zachowując całkowitą dyskrecję.
Na stronie NASZE USŁUGI opisujemy bardziej szczegółowo naszą ofertę i – sądzimy – że są to dodatkowe argumenty pokazujące, że ICAS Poland to najlepszy wybór.

ICAS Poland jest firmą, która kieruje się wartościami.

Firma nasza została zbudowana w oparciu o ludzi, którzy wcześniej zdobywali doświadczenie, pracując jako psychoterapeuci, przedsiębiorcy i konsultanci, osiągając znaczące sukcesy. Louise i Johannes Edberg – nasi współzałożyciele – zbudowali ponad dwadzieścia lat temu w Szwecji firmę zajmującą się wdrażaniem EAP. To doświadczenie od początku naszej firmy w Polsce (2013 rok), jasno nam wskazywało kierunek: żadnej „drogi na skróty”, tylko stabilna, nastawiona na wysoką jakość praca, profesjonalizm, zaangażowanie i kierowanie się satysfakcją naszych klientów.

Zdanie: kierujemy się wartościami jest dla nas bardzo ważna. Oznacza ona, że:
  • jakość,
  • szacunek,
  • zaangażowanie,

staramy się przełożyć z języka deklaracji na praktykę codziennej pracy i życia. Jakość oznacza budowanie doświadczenia, kompetencji i profesjonalizmu. Każdego dnia. Podczas każdej rozmowy. Szacunek, z jakim odnosimy się do każdej sprawy wnoszonej przez klienta umożliwia nam osiąganie bardzo wysokiego stopnia profesjonalizmu i satysfakcji. Zaangażowanie naszego zespołu pozwala nam funkcjonować jako dobrze zgrany i skoordynowany team, nawet w trudnych kryzysowych sytuacjach, zdarzających się u naszych klientów. Pozwala także wypracowywać elastyczne rozwiązania dostosowane do potrzeb tak pracownika, jak i jego firmy.