Tło headera

Cechy programu EAP-ICAS

EAP - Program Wsparcia Pracowników (Employee Assistance Program) - polega na wspomaganiu wszystkich pracowników organizacji poprzez kontakt ze specjalistami tak, by było im łatwiej radzić sobie z problemami, na które natykają się w życiu zawodowym i prywatnym.

Możliwa jest subskrypcja usług EAP (abonament na usługi psychologa, prawnika, specjalisty od finansów czy spraw pracowniczych). Oferujemy usługi zdalne, pomoc online, z całodobowym dostępem do wsparcia. Pomagamy osobom (Indywidualne EAP) oraz zespołom (Grupowe EAP).

4 obszary wsparcia: psychologiczny, prawny, finansowy, pracowniczy
program obejmuje wszystkich pracowników organizacji, bez względu na stanowisko
programem objęci są pracownicy i ich bliscy
zapewniamy całkowitą anonimowość i poufność
dostępność 365/7/24
Helpline / zróżnicowane kanały komunikacji: telefon, mail, czat, video rozmowa, aplikacja kontaktowa, osobiste spotkanie

Jak możemy pomóc Twojej firmie?
Opracowaliśmy skuteczny program ochrony najcenniejszego zasobu Twojej firmy - Twoich Pracowników.

Zalety programu EAP-ICAS

Opinie o EAP-ICAS

"Chciałbym podzielić się z Państwem swoją opinią, a zarazem bardzo podziękować za możliwość skorzystania z pomocy, którą od Państwa uzyskałem. 20 kwietnia 2020 r. pierwszy raz miałem przyjemność rozmowy z Panią Mecenas z ICAS, celem uzyskania porady prawnej, aby pomogła mi w rozwiązaniu lub przynajmniej próbie rozwiązania, moich problemów prawnych. Chciałbym zwrócić uwagę na nieprzypadkowe użycie słów „przyjemność rozmowy", gdyż oprócz kompleksowej i bardzo wyczerpującej porady prawnej, dostałem także bardzo dużo życzliwego, ludzkiego wsparcia oraz zrozumienia. Pozwolą Państwo, że jeszcze raz podziękuję, za Państwa pośrednictwem, P. Mecenas za tak bardzo dobrą oraz profesjonalną pomoc. Jestem pewien, że musicie być Państwo bardzo dumni z tego, że pracują u Was tak wspaniali ludzie."

Z wyrazami wdzięczności , Sylwester, pracownik firmy produkcyjnej

„Dziękuję, to jednak działa, a miałam opory, żeby zadzwonić.”

Joanna, sekretarka w korporacji IT

„Państwa prawnik znalazł rozwiązanie mojej sytuacji, którego wcześniej dwie kancelarie nie umiały mi podpowiedzieć.”

Andrzej, kierownik ds. produkcji

„Zupełnie tak o tym nie pomyślałem, dziękuję za tę wskazówkę.”

Jerzy, kierowca

„Dziękuję bardzo, teraz jest mi o wiele lżej. Czy mogę jeszcze kiedyś zadzwonić?”

Barbara, pracownica stacji benzynowej

„Muszę przyznać, że nie wierzyłem w pomoc przez telefon, a tu proszę! pozytywne zaskoczenie.”

Staszek, pracownik ochrony fabryki

Pomagamy pracownikom pokonywać trudności. Nasi specjaliści służą wsparciem i rozmową.

Nasi Klienci

ICAS pomaga pracownikom w utrzymaniu zdrowia i skupienia na rzeczach ważnych, by mogli być efektywni w życiu, zarówno osobistym, jak i zawodowym. Wspieramy ponad 2000 organizacji i firm na całym świecie. Jesteśmy czołowym dostawcą usług EAP, obsługując ponad 7,5 mln osób.

W Polsce pracujemy z ponad 135 firmami, zarówno dużymi i znanymi, jak i średnimi czy małymi, a z naszego wsparcia korzysta już ponad 150 tys. pracowników. Oferujemy nie tylko indywidualny program EAP, ale i wsparcie dla grup i zespołów w ramach Grupowego EAP.

W licznym gronie naszych Klientów znajdują się m.in.:

  • AB Foods Polska
  • FedEx
  • BP
  • Cathay pacific
  • Clifford chance
  • Dupont
  • Sodexo
  • SAP
  • Pioneer
  • Expedia
  • Gillette
  • HSBC
  • Lloyds
  • Olay
  • Ralph Lauren
  • Franke
  • Facebook
  • Tesco
  • Harley Davidson
  • Wepa
  • AXA
  • Motorola
  • Procter Gamble
  • PepsiCo